Post by giacatirossrass on Mar 13, 2022 7:07:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monta kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Castle Crush:Epic Battle 2022 version ▞▞▞
Useimmat korkean tason ihmiset pysyvät alemmilla tasoilla ja lyövät vain uusia pelaajia, mikä ei ole hauskaa peliä
Castle Crush:Epic Battle உத்தி nbs
Sovellus näyttää yhteys-/verkko-ongelman palvelimelta, vaikka muut pelit ja sovellus toimivat OK, tiimiltä ei vastausta, poisti sen myöhemmin.
Jokainen taistelu perustuu onneen tai maksamiseen, paremmat kortit=voita, maksa saadaksesi jalokivet saadaksesi parhaat kortit ja voittaa. Jalokivien saaminen on lähes mahdotonta muuta kuin maksaminen, mikä tekee tästä pelistä juuri niitä, jotka houkuttelevat sinut ostamaan virtuaalisia asioita. , kaikki ostajat saavat parempia kortteja ja voittavat jokaisen taistelun. Kun vedän yhden kortin, vastustaja vetää 5 korttia, mikä on aivan hullua, on erittäin epätasapainoisia kortteja, jotka antavat sinulle liian vahvoja hahmoja, poista tämä peli.
Mielenkiintoinen
Pidän tästä pelistä, mutta minulla on aina yksi ongelma, koska ammattilaispelaajia tulee vain, kun menen otteluun, tarkoittaa, että on vain ammattilaispelaajia, tunnukseni on MX_RIKO PELI I kissa mennä linnaan 4 itse aina kun menen otteluun, minut hävitetään ja defeted ole hyvä ja riply minulle, jos ratkaise tämä tarkoittaa, että annan 5 tähteä nyt annan vain 2, anna riply, auta minua kiitos
se on uskomattoman epätasapainoinen valittaessa vastustajaa... 4 tähden laittaminen 5 tai 6 tähden vastustajaan tarkoittaa päivitysten ostamista!!! ja rahaa on harvinaista löytää jopa laatikoiden kanssa!
paska royale kopio
tää on clash royale ja tää on vielä huonompi
Se on todella hyvä peli, mutta kun astun peliin, pelaan erittäin hyvin ja kun saan voiton, he pyysivät minua antamaan nimesi ja kirjoitan nimeni, niin minulle tulee Internet-ongelma, mutta käynnistän Internetin uudelleen ja he antavat vastaisen verkko-ongelman asennan. peli ja lataa se uudelleen, mutta peli ei avaa pahinta ongelmaa 😠😠😠😠😠😠😠 Pyydä kehittäjää nollaamaan ongelma.
Huono koska kun painan vaikka haluan keski riville niin sit se menee ylimmälle riville ja koska ei tyypit maksaa liikaa 🤬😤🔥👎🖕 ja koska mä saan vaa vastaan pelaajoi jotka on jo aivan vitsin pitkällä ja sit mä häviin niille 👎👎 en suosittele
Miksi ihmeessä se on merkitty "OFFLINE"ksi, jos tämä peli tarvitsee Internet-yhteyden käynnistyäkseen!? Joo, tämä peli ei ole offline-tilassa! Opetusohjelma on offline-tilassa, mutta myöhemmin se tarvitsee internetin pelatakseen... Vain harjoitustila on offline-tilassa, mutta sen pelaamiseen tarvitset silti verkkoyhteyden pelin käynnistämiseksi ja sitten se toimii offline-tilassa "VAIN" harjoitustilassa! Lisää joukko tasoja offline-tilassa tai lisää paikallinen moninpeli, jota voi pelata offline-tilassa ystävien kanssa! Tai muuten poista tuo harhaanjohtava "OFFLINE"-tunniste!
Jotkut hakkerit ovat tulossa peliin, jotka ovat 1. tasoa ja heidän kortit ovat 7. tasoa ja myös pelatessa joskus sen latautuminen yhdistää vastustajan ystävällinen pyyntö päivittää peli
Huonoin peli, jonka olen koskaan pelannut. Tässä pelissä, jos haluat voittaa, sinun on käytettävä rahaa. Se on siis floppipeli, ja siksi annan sille yhden tähden.
Tämä peli on hieno! Rakastan sitä niin paljon, että se on hienoa, kuinka voit päivittää joukkosi sen sijaan, että hankit vain joukkoja etkä pysty päivittämään sitä. Ehkä voit vaihtaa enimmäiskolikoita päivässä
Ei hätää, voit löytää upeita hahmoja ainutlaatuisilla kyvyillä, mutta mielestäni musta ritari on täysin rikki. Jos vastustat jotakuta, jolla on musta ritari, mutta sinulla ei ole sellaista, mahdollisuutesi voittaa ovat pienet, ja mahdollisuudet saada jopa musta ritari ovat pienet.
Tämä peli 🎮 on mieleenpainuva, jos haluat löytää jotain hyvää pelattavaa. Arvostan tätä peliä suuresti. Mutta ainoa asia, josta en pidä, on sen osoittama nettovirhe. Jos sinulla ei ole kunnollista verkkoyhteyttä, älä lataa tätä peliä 😒 . Minulla oli tällainen ongelma ja tarkistin heti ✔Internet-yhteyteni, .se oli paljon enemmän kuin mikään peli 🎮maailmassa tarvitsisi!! Ja vielä yksi asia, peli ei ole saanut päivitystä viimeiseen 3 vuoteen. Mutta silti suosittelen jokaista pelaajaa kokeilemaan.
Hauska peli, pelannut jonkin aikaa. Kikattava emoji, jonka avulla vastustajasi voivat pilkata sinua voittaessaan, on häiritsevä. Se edistää huonoa käytöstä, ja se pitäisi voida sammuttaa pelin sisällä. Siinä on mykistyskytkin, mutta se on aktivoitava joka ottelussa. Pitää olla päällä/pois päältä haluttaessa. Se on itse asiassa saanut minut poistamaan useita kertoja. Ei silti poissuljettu. Muuten nautin pelistä.
Se on hauskaa, mutta tapa saada kortteja on onnea tai säästää ostaaksesi, mikä kestää päiviä, tai maksa oikeaa rahaa saadaksesi pelivaluutan käytettäväksi. Jos sinulla ei ole korkeamman tason kortteja riippumatta siitä, kuinka pelaat kertoimet, häviät, koska korttisi eivät riitä pysäyttämään yhdestä kortista tulevaa työntöä puhumattakaan kahdesta korkean tason kortista. maksaa voittaaksesi tai todella onnea. Korttien saaminen linnassa on verrattu kävelemään kiirussa.
Mahtava peli. Mutta erittäin turhauttavaa! mutta pelaamisen arvoinen! Olen kerännyt kaikki hahmoni dekkeihini. Nyt minun ei tarvitse tehdä muuta kuin jatkaa hahmojeni päivittämistä! Pelissä on niin paljon tehtävää! Minä rakastan sitä! erittäin riippuvuutta aiheuttava! joten varoita! Ehkä jonain päivänä he päivittävät alustan ja sisällyttävät kaikki uudet hahmot alustalle! mikä olisi aivan mahtavaa
Tämä peli on minulle satunnainen peli, pidän siitä suurimmasta osasta, mutta mielestäni arkkujen avautuminen kestää kauan, tämä saa minut pelaamaan peliä vähemmän ja vähemmän kerrallaan.
Pidän tästä pelistä paljon ja olen pelannut sitä iät, mutta yhteys palvelimiin on kauhea. Suurimman osan ajasta sillä on vaikeuksia muodostaa yhteys WiFi-verkkoon, kun kaikki muu toimii täydellisesti. Kehittäjien on parannettava yhteyksiä
Pidän todella tästä pelistä, se on hauska ja helppo pelata. Iso kiitos tämän pelin luojalle/luojalle, jatka samaan malliin.
Peli on epäilemättä hyvä.. mutta antaa vain 4 arkkupaikkaa ja se.. niiden avaaminen kesti noin 3-4 tuntia.. kuten ei ole järkevää.. joten olen pelannut vain 4 kertaa ja joudun odottamaan tunteja avaamaan arkkuja, ellei en välitä arkusta, joka sisältää uusia merkkejä -_- jos poistat arkun ajastimen, peli on seuraava taso
Knock-Knock Игре улога xtvv
Joo
Paljon pahempaa kuin clash royale, se vaatii, että joudut käyttämään paljon energiaa saadaksesi kolme uutta korttia, jotka voit poimia ottelun aikana, mikä on tyhmää, mutta se on hyvä strategiapeli.
Peruutin tilaukseni IOS-alustalla, jota en ole käyttänyt yli kuukauteen, ja minua veloitetaan edelleen. Kehittäjästä ei löydy tietoa. Ota yhteyttä minuun tämän ongelman ratkaisemiseksi. Olin käyttänyt paljon rahaa pelatessani sitä peliä aktiivisesti, ja nyt minusta tuntuu, että minut ryöstetään.
Monesti tuntuu, että peli on puolueellinen ja tulos on ennalta päätetty. Joko hahmot alkavat latautua hitaasti (vaikka minulla on tarpeeksi prosessointitehoa ja nettinopeutta puhelimessani) tai ovat epäsuotuisia pelaamaan vastustajaa vastaan. Siitä tulee puhtaan tuurin kysymys! Toivon, että se voisi olla strategisempaa. Grafiikka on kuitenkin hyvä.
Nämä pelit ovat niin hauskoja, mutta vihaan odottaa arkkujen avaamista ja odottaa joukkojen lähettämistä
Toinen voitto pelin voitosta. Taistelut olivat mielestäni todella nautinnollisia, ellei toisinaan turhauttavia korttien vetojen satunnaisen luonteen vuoksi. Mahdollisuus yhdistää kortit mielekkäillä tavoilla on hauskaa. Loppujen lopuksi etenemistäsi tukahduttaa naurettavan pitkät odotusajat avataksesi aarrearkkuja, jotka pitävät sisällään päivityksiä, joiden avulla voit nousta tasolle. Pelistä loppuu hyvin nopeasti syyt jatkaa pelaamista, ellet aio kaata jatkuvasti rahaa pelin nopeuttamiseksi
Pidän tästä pelistä, mutta ongelmana on, että se ei ole moninpeli, joten tee tästä pelistä moninpeli, jotta meillä on hauskempaa
Castle Crush:Epic Battle Strategia yel
Idea on siisti, uskon, että pelissä on ainutlaatuisia ominaisuuksia, ei täysin kopio Clash Royalesta. Palvelimet ovat kuitenkin kauheita. Sanotaan, että sinun täytyy odottaa 3 sekuntia vastustajaa. Joskus minun on odotettava 15 sekuntia vain nähdäkseni viestin, joka kertoo minulle, että vastustaja ei saanut yhteyttä, sitten yritän uudelleen ja niin jatkan muutaman minuutin ajan, kunnes luovutan. Lyhyesti sanottuna peli olisi hieno, jos voisin pelata sitä. xD
Ei edes puolen tähden arvoinen. Ensinnäkin peli on huono tekosyy Clash Royale -huijaukselle. Toiseksi pelinkehittäjät epäonnistuivat otteluntekojärjestelmässä, koska joudut vastustamaan pelaajia jopa 3 tasoa korkeammalla erittäin vahvoilla korteilla. Ei ole muuta strategiaa kuin korttien maksaminen rahoillasi. Maksa voittaaksesi pelin. Katso, kuinka vähän kehittäjät välittävät fanijoukosta, koska vastauksia ei ole. Miksi? Koska se on selvä merkki siitä, että he haluavat vain rahaa. Surullinen.